Tävling - Vinn biljetter till Familjens Julkalas!

 
Jobbar som sagt på Familjens Julkalas med att göra ballongfigurer till alla barn (och en hel del vuxna). Förra veckan besökte kalaset Borås, Trollhättan och Skara. Riktigt roligt har det varit och stämningen har varit fantastisk! På fredag 14/12 besöker vi Varberg och på lördag 15/12 är sista stoppet i Halmstad. Vill du komma?
 
Jag har fått 10 biljetter till varje föreställning i Varberg och i Halmstad som jag nu vill bli av med. Så vill du komma och titta på Sean Banan, Timoteij, Nassim al Fakir, Jessica Andersson, Christer Björkman m.fl. (och så klart få en ballongfigur av mig) behöver ska du kommentera här i bloggen eller maila till mig på [email protected]. Berätta varför just du vill ha biljetter, hur många biljetter du vill ha och till vilken föreställning du vill ha biljetter till. Föreställningarna börjar kl. 19.00 (insläpp från 18.00). 
 
Do it! Det kommer bli kul!
 
Vinnarna kontaktar jag via mail så glöm inte att skriva med denna om du kommenterar i bloggen.
 
Och på tal om tävlingar! Det är sista dagen idag att tävla om den där skojiga kattleksaken - Frolicat Twitch. Gör det här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0