Lilla Iggy kissekatt!

Idag är det din födelsedag! Tre år minsann. Grattis!
 
Här chillar vi i parken. Hon är uppenbart inte missnöjd.

Här är hon liten och sover på favoritGuccis rygg.

Här klättrar hon i träd.


Här är hon och Gucci midsommaruppklädda.

Här hänger vi på en bar.

Här kollar hon på amerikansk fotboll med farfar.


Här sitter hon vid elementet.

Här vinkar hon.


Här flyger hon.


Här är hon skitkåt.

Här fixade vi så att hon inte var så kåt hela tiden längre.


Här luktar hon.


Här är hon bara fin.
 

Här ligger hon tokigt.


Här ligger hon tokigt igen.


Här photobombar hon.


Här myser hon.


Här försöker Zappa bli hennes vän.


Här får hon solen i ögonen.


Här tittar hon på en kyckling.


Här är hon en katt i en hatt.


Här petar hon på en potatis.

Här är hon nyduschad eftersom Gucci kaskadspytt över henne.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Favoriten är när hon vinkar. Ser så himla glad ut!

2012-12-26 @ 16:42:26
URL: http://tokyo-kitsune.blogspot.com
Postat av: Natalie

den roligaste bilden jag vet är när hon sitter vid elementet! grattis Iggy! å hoppas ni har det gött i thailand!!

2012-12-28 @ 17:08:46
Postat av: Katja

Min roligaste är med när hon sitter upp! Det var så konstigt när jag vaknade upp och hon bara satt sådär.
Vi har det skitbra! Dan är snyggt svettig och jag är ett flottigt, fluffigt, luftfuktighetsförstört vrak. Som har det bra. Skål!

2012-12-29 @ 09:47:50
Postat av: Lotta Hansson

Gillar din blogg! Helt suverän.Ta en liten kik på min kattsida www.garmabias.blogg.se

2013-01-12 @ 17:46:39
URL: http://www.garmabias.blogg.se
Postat av: Bianca

Är det inte Iggy katt som är med en kort stund i denna videon? :o Tyckte jag kände igen henne iallafall ^^ Så himla söta bilder på henne! Grattis i efterskott!

https://www.facebook.com/photo.php?v=10151333823918361&set=vb.442714612445037&type=2&theater

Svar: Haha! Där var många roliga och söta katter men såg inte till Iggy någonstans. :)
Katja Wulff

2013-02-17 @ 12:28:03
URL: http://nattstad.se/bonkis
Postat av: john

Vilken söt kisse!

Svar: Hon hälsar och tackar!
Katja Wulff

2013-08-30 @ 08:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback