En helt vanlig bokrecension av Kaffekokarkokboken.

"Ok. Så vi har tröttnat på cupcakes trots allt. Då kanske årets (eller snarare århundradets) roligaste kokbok kan vara något? Kaffekokarkokboken (säg det snabbt!) kan vara det mest briljanta jag någonsin varit med om. Författaren Katja Wulff måste vara ett geni. Det här är så roligt, så smart, så fantastiskt att man ramlar baklänges. Dessutom är bilderna to die for."

- Läs hela recensionen (ett måste).


Ja. Det är så det brukar låta när folk recenserar Kaffekokarkokboken.



Köp årets (eller snarare århundradets) roligaste kokbok här.

Kommentarer
Postat av: natalie

WHOP WHOP!!

2011-09-20 @ 08:25:25
URL: http://nataber.blogspot.com
Postat av: Fifi

Det är så kul att boken har fått så grymma recensioner, du är sååååå värd det! Eller ni, menar jag, Dan och katterna ska förstås ha fett med cred också!



kram



Och så fort jag kommer till stan ska jag köpa boken :)

2011-09-20 @ 10:55:35
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0