Provlagning inför Nyhetsmorgon...

... där jag alltså ska vara med imorgon, söndag. Vilken tur mamma har köpt Kaffekokarkokboken så jag kunde ringa och be henne om receptet. Det kommer att bjudas på couscouskorvsallad som vi provlagar här på hotellet nu. Ville först bjuda på köttkorv för att det ser så jäkla äckligt, härligt ut. Skitsamma hur det smakar väl? En köttkorv är så fin i kannan, men jag fick inte medhåll på detta. Nästa recept jag ville tillaga var spenatsoppa. Det är ganska enkelt för mig att tillaga och så fastnar det lätt i tänderna på de som smakar. Det var en lömsk idé jag hade smidit i smyg... Som jag kanske får prova på att genomföra en annan gång.

Nu är det iaf provlagning inför morgondagen! Så här ser det ut.


Kolla halvnaken-Dan i bakgrunden. Hetare än sremskan (dvs den skitkryddiga korven) som kaffekokartillagas.

Håll alla tummar och tår för kaffekokarkokboksförfattaren (så nöjd jag är med den titeln!!!) imorgon.

Gör som kaffekokarkokboksförfattarens mamma och köp Kaffekokarkokboken här.


Foto: Dan Sörensen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Såg dig just på nyhetsmorgon och jag menar inget illa mot dig personligen men det där var fasen det dummaste jag sett i hela mitt liv.

2011-10-02 @ 09:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0