Kaffekokarkokboksförfattare i nyhetsmorgon

Då var det över! Var med i Nyhetsmorgon idag, lagade mat och promotade Kaffekokarkokboken. Tanken med boken är inte i första hand att vi vill visa upp avancerade eller goda matrecept utan det viktiga är att den ska ge folk ett leende på läpparna, inspirera och uppmana folk att testa på nya (om även knäppa, bisarra, omständiga eller vad det nu kan vara) saker. Det är en rolig presentbok som passar till de flesta snarare än en traditionell kokbok.
Ska strax åka hem igen till Göteborg men här kommer några bilder från dagen.
Tjusigaste titeln! Ännu bättre än denna...
Kristin tyckte det var kalaskul!
Jill tyckte det var så smarrigt så.
Och för er som undrar varför jag började laga maten i kaffekokaren och varför jag fortfarande håller på kan ni läsa mer om detta exempelvis här.


Köp boken här!

Kommentarer
Postat av: Sonja

ska leta reda på min (ungarna läser den jämt så den försvinner och dyker upp på oväntade platser) och bläddra lite!

2011-10-02 @ 13:45:57
URL: http://hejsonja.se
Postat av: indelon

way to go katja!



men... var inte kristin lite neggig?

2011-10-02 @ 14:48:30
URL: http://indelon.wordpress.com
Postat av: Mats

Hej!



Du är underbar! Tack för att personer du finns!!!! Ska lätt köpa boken :)!!!!

2011-10-02 @ 19:26:14
Postat av: fifi

Jag såg när du började laga maten, men missade tyvärr när ni åt av den!

2011-10-02 @ 19:30:34
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: zaza

å, jag blev så glatt överraskad av detta imorse:D! du är så rolig och bra, hurra hurra!

2011-10-02 @ 20:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0