Nice Nudelrecept

I helgen ska jag och Dan iväg på äventyr till Malmö. Kaffekokaren ska självklart få följa med och få bo på hotell. På söndagen blir det dessutom en intervju och inspelning med Skånskan. Provlagade en rätt här hemma ikväll som jag ska bjuda dem på.



Nice va? Jewlar va starkt det var med chilifrukten. Råkade peta mig i ansiktet efteråt och det brände som fan. Sen skulle jag duscha och fick chili i muttan och rumpan när jag tvättade mig. En kåt Dan kom dessutom in och höll mig sällskap. Det ena ledde till det andra och nu har han en bränd snopp med.

Nej. Det var inte sant. Men visst hade det varit lustigt om det vore så? Eller jo, det där i ansiktet var sant.

Receptet får du läsa om i Skånskan snart. Om det nu inte blir bortklippt så klart... Aja, då kommer jag lägga upp det här med.

Du kan få spana på några fina bilder så länge!




Hihi. Dan fick retuscha mina naglar för de var så dåligt målade.

Foto: Dan Sörensen.


Kommentarer
Postat av: Annelie - Singapore

Ser supergott ut, så jag väntar med spänning på receptet.

Bilderna är kanonbra och läckert nagellack!

Ha en trevlig helg i Malmö!

2011-05-20 @ 01:28:33
URL: http://sandberg2singapore.blogg.se/
Postat av: Nicole

Hej ;) jag såg att du skrivit detta i en kommentar i spiderchicks kommentarfält :



jag var runt 15 och jag och min polare var uttråkade. då sa jag att när jag var liten fick jag plats i en resväska. så vi testade. sedan låste hon väskan och släpade omkring med mig. efter ett tag vart jag förbannad och ville hon skulle släppa ut mig. hon frågade vad koden till låset var och det hade jag ingen aning om. och hon tyckte det var för pinsamt att gå ner och fråga min mamma och fick därför hugga sönder låset med en brevspträttare.



tänk om jag dött i den där resväskan! vilken grej.



Skulle jag kunna få skriva den på min blogg för den var så rolig hahhh och jag länkar självklart ;)

2011-05-24 @ 18:43:29
URL: http://nickys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0