Fråga ut mig!

Snart publiceras artikeln i Skånskan. Tror den kommer bli ganska kul. I samband med det ska det gå att chatta med mig. Jag tycker det är skitcoolt. Redan nu kan du ställa frågor! Passa på att ställa en fråga eller två så att jag har något att svara på. Tänk vad pinsamt om jag inte får någon fråga alls! Skitsamma. Då ställer jag frågor till mig själv så att jag verkar poppis. Har så klart varit på Dan med.

Funderar på att fråga mamma och pappa också men det är ju hopplöst att försöka förklara såntdär för dem.


Aja. Helgen var helt sjukt bra. Vi blev nerbjudna på en mathelg och har blivit så otroligt uppassade! Utförligare inlägg om detta kommer men jag kan inte hålla mig riktigt... Besöket på Bastard! Har du käkat där? Jag är LYRISK.


Kaffekokaren njöt av Hiltons utsikt.


Ställ dina frågor redan nu genom att trycka här!




Kommentarer
Postat av: Claes Hall

Trevligt att kaffekokaren får komma ut och se sig om i världen. Han måste väl gilla utsikten?

2011-05-25 @ 16:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0