Titta vad jag sprang på!

COOOOLT! Idag när jag var ute och drack några bärs på andra lång mötte jag en kille med en kaffekokartisha. MIN design. Är den inte snygg?



Jag känner inte alls killen sen innan, har absolut inte bestämt att vi skulle ses ikväll, definitivt inte bjudit upp honom och hans polare på shots i lägenheten, självklart inte gett honom tishan vid samma tillfälle och så klart inte tvingat honom att posea i tröjan fast han inte alls ville vara med på bild i bloggen. Trots att han är den mest fashionabla i hela Sverige.

Vill du vara lika snygg? Kirra din egna kaffekokartisha här.


Kommentarer
Postat av: Everlasting

Haha, men vilket sammanträffande!

2011-06-15 @ 09:16:38
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/
Postat av: Gott! sa fisken

Haha, älskar tishan!

2011-06-18 @ 13:46:10
URL: http://gottsafisken.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0