Ballonger, 40 000 scouter, Ellos och undanflykter!

De sex senaste dagarna har det varit fullt ös medvetslös på Media Markt. Har vikt en herrans massa ballongfigurer till maaaasvis med glada barn (och även en hel del vuxna). Alltså, du har väl förresten kollat in min andra blogg - Ballongkatten? Sen imorgon drar jag iväg och jobbar på World Scout Jamboree i nästan två veckor och dagen efter jag kommer hem därifrån börjar jag mitt nya ("riktiga") jobb som Social Media/Online expertEllos!

Vad jag ville säga med ovanstående är att nästa gång jag är ledig så är jag över 30 år (gah!).

Och så ville jag skryta om mitt nya jobb förstås.

Och sen så ville jag även uppmärksamma dig om Ballongkatten ju. Så du t.ex. kan gilla Facebooksidan.


Eller så ville jag egentligen bara dra ut på tiden lite så jag slipper hjälpa Dan i köket.


Foto: Dan Sörensen (kolla in hans nya blogg!).

Kommentarer
Postat av: © sarastille

kul med nytt jobb :)



Har en tävling där du kan vinna valfria smycken, kika in om du är intresserad, har ju inget att förlora på det! :)

http://saramagdalena.blogg.se/2011/august/tavling-i-samarbete-med-missbellase.html#comment

2011-08-05 @ 15:06:41
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0