"Ofattbart!"

Sa vinnaren i Årets Kock - Tomas Diederichsen. Grattis!

Jag vet inte varför men jag började lipa. Kanske för att jag tänkte tillbaka på när jag fick reda på att jag blivit Årets Matbloggare. Han måste känna sig nästan lika stolt i detta nu.


Fick ju ändå åka hit tack vare Arla så är riktigt nöjd med att få med Arla-kossan och vinnaren på samma bild.



Ajajajaja. Jag har ju inte Dan med mig. Därför bildernas tveksamma kvalitet. Ovan ser ni i alla fall bakhuvudena på Sveriges Mästerkock-gänget. Ett par av dem i alla fall. Jag är helt säker på att den första kvinnliga Årets Kock någonsin (nej, det finns inte en enda en i Årets Kock-medlemsklubben!) är med i Sveriges Mästerkock. Hon heter Jennie Benjaminsson och bloggar på Kalasgott. Om några år så! Säkert redan nästa år.

En annan bloggare jag träffat här under dagen är Kari, kolla in hans blogg om du känner att du vill läsa mer om dagens tävling. Han har nämligen uppdaterat med bilder och text. Han har till och med lyckats få till bilder där man ser faktiska och relevanta motiv på. Utöver dessa två sa jag just hej till Bak-Maria och sen träffade jag Kinna och Annika (tack för lånet av tian!) innan idag. Och så sa jag snabbt hej till Lisa med för första gången.

Äh nu är jag trött på att hänga här i Globen. Nu ska jag ut och träffa Dödz-Danne för att ta en bärs innan jag åker tillbaka till Göteborg igen. Ska ändå bli gött att komma hem igen till Donkey Kong.


Tack för idag!



Kommentarer
Postat av: Kinna

Roligt att ses igen och kul att du redan hunnit blogga. Bilderna var väl inte dåliga... Tack för länk till mig och alla andra. Ska se om jag kan åstadkomma ngn text i helgen.

2011-02-04 @ 14:31:44
URL: http://kinnasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0