Tipsa om din matbloggsfavorit i Årets Matblogg!

Nu är det dags igen för Årets Matblogg! Förra året blev jag, enligt mig själv, otippad juryfavorit (tillsammans med 10 andra jätteduktiga matbloggare) och fick dessutom ett hedersomnämnande (vann alltihopa gjorde fina PickiPicki)! Hur coolt var inte det, va? Då hade jag inte hållt på så länge och det var även innan jag blev tillsammans med Dan. Bloggen såg alltså bedrövlig ut, fotografierna var tagna med min sunkiga mobilkamera och maträtterna smakade ofta skit och var inte ens avancerade. Ändå gick det ju jättebra och du kan tro att jag var (är!) stolt över den utmärkelsen. Jag vill ha en till ju!

Maträtterna smakar kanske fortfarande räligt ibland (fråga Dan vad han tyckte om min Palt) men det spelar inte så stor roll, det är inte det som det handlar om tycker jag. Jag gör inte alltid de godaste/mest exotiska/mest avancerade rätterna utan jag gör det på det kanske mest idiotiska/långsammaste/mest opraktiska och enligt många det äckligaste, men för mig - roligaste sättet. Man ska inte vara så kräsen. ;)




Tipsa om din matbloggsfavorit här!

Fyll i namn och lite sånt och sedan din favorit i meddelanderutan. Orkar du kan du även där fylla i någon kul motivering till varför just din favorit ska vinna.


2009:


Korv med bröd - Äckelpäckel.

Foto: Jag.


2010:


Flygande Jakob - Yumyum.

Foto: Dan Sörensen.



Kommentarer
Postat av: fifi

Så, nu har jag röstat, hoppas du vinner!!

2010-09-23 @ 17:26:42
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0