TaPaStApAsTaPaStApAs!!

Jag är ju med i en tapastävling av Concealed Wines och Van Loveren Vineyards och imorgon är sista dagen att rösta på de olika bidragen. Där finns en massa läckerheter och mitt bidrag är Bläckfiskspetten. Gillar du mina bläckfiskspett (och mig) så gå in och rösta full pott! Klicka bara på den där bilden här till höger "Tapastävling - Rösta på mitt bidrag!" och tryck sedan gärna i plutten innan "Ett mästerverk".

Tänk va ballt att får säga att man är "Årets Tapaskreatör"!

Och är du nu sugen på tapas efter allt tapassnack ska jag tipsa om ett par roliga event vi har nu med Spot and Tell (mitt riktiga jobb alltså).. Jo det är såhär att den 1 juni är det Tapasafton både i Stockholm och i Göteborg. Gå in och anmäl ditt intresse redan nu så kanske vi kan chilla över lite tapas snart! Dock förmodligen inte kaffekokarlagade..



Bläckfiskspettstillagning.


Kommentarer
Postat av: Hanna "Findus" Krantz

Det ser ju för häftigt ut! Keep up the good work!

2010-05-24 @ 23:54:02
URL: http://hannafindus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0