Ballonger!

Vet ni? Jag gör ballongfigurer då och då när jag inte lagar mat. Brukar gå omkring med en pump och lite ballonger i väskan om det skulle vara någon unge som börjar lipa på bussen eller nåt. Då gör jag en ballong så han/hon blir glad igen. Jag har mest bara gjort detta för skojs skull men eftersom mina miljoner jag tänkte tjäna på min kaffekokarmatlagning aldrig tycks komma in på kontot mitt tänkte jag försöka dryga ut kassan lite! Så vill ni ha en ballongtoka så hör av er!

Lite förslag på när jag kan vara rolig att ha att göra med.
  • Kalas - för barn. Men, nej.. Inte som en clown eller något.
  • Kalas - för vuxna. Ja, jag kan göra kuk-hattar en ballongälg.
  • Utbildning - en enkel kurs för vuxna som vill spexa för sina barn på kalas framöver.
  • Lekskola - enkel kurs för barn så de skaffar sig en hobby och inte börjar knarka/klottra eller vad barn håller på med nu för tiden.
  • Nattklubbar - att få en ballonggris ÄR roligare än att supa i baren.
  • Tåg, caféer, festivaler.. Vad/var som helst!

Hör av er om ni är sugna på lite ballongpepp!
[email protected]

Midsommarkrans.


En liden ballongälg.


Ballongsmycken.

Fler figurer jag knåpat ihop hittar ni på min dåligt uppdaterade ballongblogg.


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej, vilken härligt knasig blogg och vilken kul idé att laga mat på en kaffekokare! You go girl!!

Kram Karin

2010-06-02 @ 04:57:59
URL: http://www.bagerskan.se
Postat av: Linn

Helt fantastiskt roligt! Jag älskar att du specialserar dig på nörderier, det är vackert!

2010-06-02 @ 09:38:44
Postat av: hannaH

Jag försöker få mina medfestfixare att förstå att vi behöver en ballongmakerska på fest i okt. Har du någon standard-rate eller är det stenhårda förhandlingar som gäller?

2010-06-04 @ 12:47:01
URL: http://matochtjat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0