Tipsellitips - bloggar!

Nu ska jag tipsa om ett gäng av mina favvisar!


Danis, mina katters husse. Hans monster har invaderat mitt liv. Kolla in äckliga, dock underbara monstersida KTSTRF! Ett nytt (sjukt) monster om dagen. När du kollat in det måste du gilla hans Facebooksida. Han sitter och gnäller varje dag av att det är så få som gillat. När du ändå är inne och härjar på Facebook ska du ju även gilla Kaffekokarkokbokens Facebooksida (det hade varit så coolt om det blir över 1000 medlemmar).


Ett av mina favoritmonster - Musprutt.


Jennie!
Denna tösabit alltså, hur många bullar i ugnen har inte hon ("bollar i luften" alltså)? Hon sökte t.ex. till Masterchef nu i vår och jag är hundra på att hon kommer ta hem skiten. Nej, men jag hoppas på det i alla fall!


Maria är ett bakgeni. Hon borde även ha någon form av galen humorblogg. Det låter antagligen lite dåligt men det är inte i första hand pga hennes blogg som jag gillar henne. Det är våra mailkonversationer om diverse sjuka saker. Men det kan jag ju inte publicera här så ni får kolla in hennes blogg istället. Den är ju fin den med.


Årets Tapaskreatör bl.a. - Pytte. Jag var ju i final mot denna balla tjej om titeln men blev toooohotalt utklassad (läs om detta här). Fast det gör inte så mycket. Vann Årets Matblogg istället (hehe).


Och på tal om Matbloggspriset så har vi ju förra årets vinnare PickiPicki. Hon har den bästa julkalenderns ever. Köpa chokladkalender? Varför undrar jag när man kan kolla in hennes?


Söta Saker
. Kommentarer överflödiga.


My partner in crime - Jonathan. Han drog det korta strået och fick tävla tillsammans med mig och kaffekokaren på en scen i Lysekil, men det var som om han aldrig hade gjort något annat än att laga mat i kaffekokaren! Även han bloggar ibland om knepiga matlagningssätt, kolla in!


Fifis blogg!!! Särskilt kul är det när hon skriver inlägg och lägger upp bilder på Iggy Katts kusin Blixa. Sen är jag dessutom lite avis på henne. Jag önskar med att jag var så cool.


Kari aka Receptomaten aka Spisat. Fick äntligen träffa honom senast jag var i Stockholm. Go snubbe.


Matmammans blogg. Mysig!


Och så har jag sparat den bästa till sist... Min andra blogg - Ballongkatten! Förstås. Där kan du önska en ballongfigur om du vill. Please do för det tycker jag är kul.



Gucci önskade sig en ballongcykel på min andra blogg. Kolla så glad hon blev! Vad önskar du dig?



Dessa var de jag kom på nu efter några glas rött klockan halv tre på natten. God natt!


Foto: Dan Sörensen.


Kommentarer
Postat av: fifi

Men aaaawww, gulle du! Tusen tack! Fast jag är övertygad om att du är coolare än mig, jag är rätt töntig egentligen!

2010-12-19 @ 09:37:04
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Maria

Åh, tack för titeln "bakgeni" :)



Galen humorblogg? :)

Jag hade en något mer humoristisk blogg för ett par år sen. Eller åtminstone i stort sett fri från bakning.

Sen gjorde jag nån form av "humoristisk" insats för flera år sen när jag gästbloggade hos min kompis Kristoffer:

http://kristofferappelquist.blogspot.com/2008/10/gstbloggare-david-ziemsky-som-i-inlgget_25.html



Älskar katt-cykeln!

Och Dans monster! De är helt underbara, och jag vill ha en monsterkalender.



2010-12-20 @ 09:14:27
URL: http://bakahemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0