Hugg Lommabladet idag!

Kommer från en liten ort som heter Lomma. Lokaltidningen ringde häromdagen och gjorde en intervju. Jag har varit med i Lommabladet en gång innan. Det var för kanske 15 år sedan när jag och vår dåvarande hund Tyson var med i en juluppvisning i agility på torget i Lomma. Tyson gick på en vippbräda. Han var en tjock engelsk bulldog så han kunde inte så mycket annat på agilityn än att gå på den där vippbrädan.

Åh Tyson var rolig. Han var så sjukt korkad. En gång tog jag med honom på besök hos mitt ex. Tyson foooor in genom dörren och tog första höger (hemma så fanns hans matskål in genom dörren och första höger). Men hos mitt ex fanns en trappa där, en trappa NER. Tyson trillade ner för trappan. Bumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbumpbump. Jäkla pucko. Han var lite skakis efteråt men gjorde inte illa sig.

Öööhrk. Och sen satt han typ alltid på gumpen och runkade (typ slog tassen på snoppen) i köket. Ibland var där spermafläckar överallt när man kom hem.


Just det, artikeln!



Hela tidningen kan du bläddra i här.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad roligt! Just Lommabladet trillade ner i min brevlåda idag :)

2010-12-22 @ 17:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0