Favoritkommentarer #1

Just det.
Skulle ju börja publicera mina favoritkommentarer. Roliga, snälla, idiotiska, hotfyllda, klockrena, arga, ja de kommentarer som är mina favoriter helt enkelt! Denna fick jag nyligen, hur kan det inte bli en favorit?



"Förstagångsbesökare.
Har kollat igenom några recpet, och jag känner mig inte direkt sugen på att börja laga mat i kaffekokaren...

Men, seriöst. Det var bland det mest innovativa och kreativa jag sett på sjukt länge. Jag är så otroligt trött på alla likriktade personer som tror sig vara kreativa helt utan anledning. Vardagskreativitet är en missförstådd egenskap och regeringen borde ösa pengar över folk med de egenskaperna för de borde vara nyckelpersoner i alla tillväxtprojekt.


Du ligger närmare ett nobelpris än någon människa jag träffat, och förmodligen kommer du aldrig att inse det eller ens tro att jag är seriös.
"

- Ole Brum under Skoj!.



Och det var självklart en kommentar som platsar under kategorin "klockren".



Kommentarer
Postat av: Ben

Vilken komplimang

Postat av: HannaFindus

Shit! Jag blev verkligen imponerad när jag såg dig på imdb! Det är minsann stort! Nästan så att jag måste se filmen - eller det är klart att jag måste! Hur gammal var du där? Hur fick du den rollen?

2010-08-31 @ 15:49:49
URL: http://hannafindus.blogg.se/
Postat av: Helena

Amen to that!

2010-09-02 @ 19:59:20
URL: http://h-examino.blogspot.com
Postat av: Mia

Tycker om det du skrivit! Roligt att se en del nyttiga saker och inte bara det generella grejerna som man kan läsa om typ alltid. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0