Aprilapril!


Lurades ju bara!

Geten Sara är förvisso inte så bra kompis med de andra getterna på zoot men jag och Sara är polare. Inte skulle jag skicka iväg henne till slakt för att sen äta upp henne?! Vem skulle jag då åka och mata varje gång vi är hemma i Lomma?


Kolla Sara ba': Vi fick dig! *Blink*.. Bä.

Jag vet att jag lyckades lura flera av er! Håhåhå.. Pappa ringde till exempel och berättade att han blivit halvt hysterisk. Han hade gått på det förstås (inte mycket förvånar mina föräldrar när det gäller mig) och skrikit på min mamma: "Kici, vafan!! Nu har dottern vår gått och köpt en get som hon slaktat!!" och hon satte sig ner för att läsa inlägget. Men då hade det gått upp för henne vilket datum det var och lugnat pappa Holger.


Sara är alltså ingen getbulle.

Foto: Dan Sörensen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0