Det sitter massa folk i Oslo och lagar mat i sina kaffepottar.

Jobbade på en klubb igår med att göra ballongfigurer. Det kom fram en norsk tjej och ville ha en ballonghund. Hon berättade att hon hade en fransk bulldog och jag var snabb med att ta upp telefonen och visa min Signe Hund som även hon är en fransk bulldog. Vi snackade en stund och sen säger hon (pga många öl kommer jag inte ihåg alla detaljer kanske):
- Jag vet vem du är. Ja, på norska då..
- Eh, jaha? Hur?
- Det är du som gör all din mat i din kaffepot!
- Hahaha.. Mmm..
- Du är jättestor i Oslo!


Thea - Norsk kaffekokarmatlagerska.


Kommentarer
Postat av: Linda

haha, Thea e ju min kompis!!! och hon hade hört om dig av mig ;) att jag missade dig igår? såg alla gick runt med ballonger, själv fick jag en ballongblomma av en karl! Hoppas du hade lika kul som jag iaf!!

2009-09-27 @ 20:04:58
URL: http://halebale.blogg.se/
Postat av: katja

haha ja det var synd! tyckte det var hemskt roligt när thea kom fram och snackade. tur iaf att du fick en blomma så att du inte var helt ballonglös.. ;)



jag hade så klart jätteskoj! men trist folk drog så himla tidigt?!?

2009-09-28 @ 11:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0