Praktikantja!

Nu har min praktik börjat! Passar inte detta som handen i handsken för mig, säg?

Vad är Tastecasting?

"Idén till Tastecasting.se föddes i början av september och är en tjänst där du får prova mat, dryck eller evenemang gratis och där du sedan delar med dig av din upplevelse i sociala nätverk som Facebook, Twitter eller på din blogg."


Kolla in mer info på hemsidan eller gå direkt till Facebooksidan här. Särskilt rolig just nu e sillaprovningen på Sjömagasinet på måndag tycker jag. Där kommer jag vara med iaf! Sugna?



Fiskpinnar till middag idag tror jag. Kolla in resultatet lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0