Gott vegetariskt recept efterlyses.



Bjöd Montus på skiten. Han pratar i telefon nu. Jag hör hans uttalande:
- Alltså. Det var ju inte äckligt. Grejjen är att det är ju gjort i en kaffekokare. Det e mat. Det mättar.
Jag kan försvara matlagningen i kaffekokaren, det äckliga är följden av min brist på kunskap inom vad för saker man kan och inte kan ha i en maträtt. Och hur mycket av varje.

Nervsammanbrott. TV4 ringde. De berättade att den ena programledaren är vegetarian. Så att jag tänker på det. För dom ska tydligen smaka. Vad hände med att dom bara skulle visa bilder från min blogg?
- Men om du har en favoriträtt som innehåller kött så kan ju bara den ena programledaren smaka.
Favoriträtt?

Jag börjar lipa sen. Montus sätter sig ner och fortsätter att äta.
- Men gumman.. Jag äter inte upp bara för att göra dig glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0